Tuesday, July 29, 2008

又中招~

前几天被博客好友Akira tag,我的荣幸,哈哈~

1) What is the most important thing in your life?
健康的身体和珍贵的回忆

2) What is the last thing that you bought with your own money?
一盘有六块鸡肉,五根菜豆,四根萝卜,三根辣椒的炒饭。

3) Where do you wish to get marry?
嫁不嫁的出,还是个难题叻。可是我希望是个浪漫或者特别的地方。像是岛屿啊,还是巴黎铁塔下啊,模特儿走秀的天桥,甚至是地下铁都可以:P



4) How old do you think you will be permanently owned by your love?
Answer: 24? 25? 30? 40?

5) Are you in love?
Answer: Yes,I’m in love with my assignment and lecture notes now.

6) Where was the last restaurant you had dinner?
kopitiam house? (unknown restaurant)


7) Name the latest book that you bought?
很久没买书了。想看小说的话,我都上网看叻。

8) What is your full name?
超级宇宙无敌霹雳的前公主yuuka nomiya 加冷笑话大王冯素莹

9) Do you prefer your mother or father?
两个都一样喜欢~可是感觉和妈妈感情比较好:P

10) Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
很多,像是孙燕姿,周杰伦,Bill gates,印钞票的人,会走路的自由女神。。。

11) Christina or Britney?
感觉这两个女人都怪怪的。可是我听Britney的歌多过Christina的歌。

12) Do you do your own laundry?
没有呐。等我有钱,我就去买一间,然后在偏僻的懒人村开一间,垄断整个市场,洗衣店大亨,不错,我喜欢这个名字。哈哈哈~


13) The most exciting place you want to go?
日本,非你莫属!!!

14) Hugs or kisses?
买一送一,两个都要!!!

Now, the time for me to tag some friends...
阿泽!!!(是你叫我tag你的~)





6 comments:

Anonymous said...

没关系,让大家有机会多了解你呢^^

Akira 思胜 said...

你终于都做了, 哈哈, 恭喜你哦... 嘻嘻...

哇, 你的名字这么长的啊? 要念的话, 还是很难咯...

xiaoyu said...

又中?不过不中的话还真不知道你的full name这么长。哈哈哈!

yingjun said...

的确很惊人的名字。。。

Chobits said...

In love with assignment?
第一次听到有人会爱上功课,哈哈~
好长的名,我会尽量记得的,嘿嘿~

宿影 said...

yung wei:
呵呵,希望大家真的能在这个tag了解到我。

Akira:
百忙中抽空做的呢~
名字够长吧,哈哈。

ejuly:
我的名字是乱盖的:P

小雨:
吓到你了?

chobits:
不得不爱~占了蛮多分的。
呵呵,其实那个名字的最后三个字是最重要的:P